srt1

Od 19 do 21 lipca br. na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie gościliśmy studio Lato z Radiem Plus Gniezno.

W tym roku na uczestników plażowej imprezy czekało wiele atrakcji m.in.: strefa relaksu, warsztaty z...

nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie Stanowisko ds. Obronnych, Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej

Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie Stanowisko ds. Obronnych, Obrony Cywilnej, Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Przeciwpożarowej (umowa o...

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie

Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie Stanowisko ds. Płac i Ewidencji Mienia Komunalnego (umowa o pracę w wymiarze pełnego...

III Edycja Budżetu Obywatelskiego

Od 25 lipca 2019 r. rusza trzecia edycja Budżetu Obywatelskiego. Na realizację zadań własnych Gminy wskazanych przez mieszkańców tak, jak w latach ubiegłych,  przeznaczona została kwota 100 000,00 zł...

Nowy sprzęt dla strażaków OSP Skorzęcin od KRUS-u

15 lipca br. w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie, Wicedyrektor Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu – Łukasz Grabowski w obecności Posła na Sejm RP – Zbigniewa Dolaty, Sekretarza Gminy...

Podziękowanie

Składam podziękowania wszystkim, którzy przyczynili się do efektywnych działań ratowniczych przy zdarzeniu, które miało miejsce 14 lipca 2019 r. w godzinach popołudniowych na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w...

w img 0297

Samorząd Gminy i Miasta Witkowo wspólnie z Gminną Komisją Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zorganizował kolonię profilaktyczną dla 40 dzieci i młodzieży z rodzin o niskim statusie materialnym z...

w img 0228

12 lipca br. Burmistrz Gminy i Miasta Witkowo – Marian Gadziński podpisał umowę z Zakładem Architektury Zieleni „Ogrody Bugała” z Dolska – wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu na realizację 1 etapu modernizacji...